Cyber Security maand: De KPN veilig online scan

Het is cyber security maand! in opdracht van KPN hebben we samen met Ping Media B.V. een interactieve video gemaakt om meer awareness te creëren voor dit belangrijke onderwerp.
Cyber security maand
Door de alsmaar groeiende digitalisering zijn we steeds vaker online. We stellen ons op deze manier – vaak onbewust – bloot aan een heleboel risico’s en gevaren die verstrekkende gevolgen kunnen hebben. Een stukje bewustwording (awareness) is tegenwoordig onmisbaar. Cybercriminelen gaan geraffineerd te werk en bedenken steeds nieuwe trucjes om jouw gegevens te stelen. Gelukkig worden deze problemen steeds serieuzer genomen en privacy en veiligheid staan volop in de aandacht. Om mensen extra bewust te maken is wereldwijd oktober omgedoopt tot Cyber Security maand. Speciaal voor dit thema hebben we in opdracht van KPN samen met PIngMedia B.V. een interactieve video gemaakt. Bekijk de video en check jouw kennis over online veiligheid en privacy.
Doe de test
Om te ontdekken hoe groot jouw kennis is over online veiligheid en privacy, hebben we in opdracht van KPN een handige test gemaakt in de vorm van een interactieve video; de veilig online met KPN-scan. Aan de hand van een aantal vragen krijg je o.a. informatie over het gebruik van wachtwoorden, de nieuwste vormen van online fraude of gegevens die je deelt op je mobiele telefoon.
Ontwikkeling interactieve video
De video is gemaakt door onze collega’s van Ping Media. Na het maken en overdragen van de clips aan PingOnline worden de interactieve elementen toegevoegd als extra laag over de video. Met deze interactieve elementen bepaalt de kijker zelf de route door de video. Wanneer een kijker op ‘eens’ of ‘oneens’ klikt komt er een voorbedacht antwoord in beeld. Aan het eind van de video verschijnt aan de hand van de gegeven antwoorden een conclusie in beeld met hoe veilig jij online bent. De gemiddelde eindscores zijn de komende maand te zien op de website van KPN.
Interactieve video
Met interactieve video doe je meer dan alleen een verhaal vertellen. Jij doet bijvoorbeeld een mooi aanbod en de klant kan direct in de video klikken om een product te bestellen. De video vertelt over de uitgebreide mogelijkheden van je product en de klant bepaalt zelf – door te klikken – welke onderdelen welke route wordt bewandeld. De klant heeft dus maximale controle over de getoonde inhoud. Jouw boodschap is dus extra relevant. Interactieve video zorgt voor maximale betrokkenheid en een hoger conversiepercentage. Jouw interactieve video, merk, en boodschap.
Geïnteresseerd in de mogelijkheden voor een eigen interactieve video? Neem contact met ons op voor de mogelijkheden!
Meer weten?
Projectmanager Jessie vertelt je graag meer de mogelijkheden van een webapplicatie. En we bespreken vrijblijvend wat we voor jou kunnen betekenen.
Zo bereik je ons
